przyjmowanie i obsługa zgłoszeń awarii występujących u użytkowników końcowych,
usuwanie awarii zgłaszanych przez użytkowników - w zakresie swojej wiedzy i kompetencji,
instalacja i aktualizacja oprogramowania,
konfigurowanie komputerów i urządzeń peryferyjnych,
utrzymywanie standardów określonych w zakresie polityki bezpieczeństwa,
wsparcie w wykonaniu oraz utrzymaniu sieci teleinformatycznych,
doraźne oraz zaplanowane diagnozowanie uszkodzeń, naprawa, czyszczenie i konserwacja sprzętu,
prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą zgłoszeń i awarii,
obsługa systemów informatycznych znajdujących się na serwerach zewnętrznych,
obsługa incydentów związanych z bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych na pierwszym etapie,
przedstawienie propozycji nowych rozwiązań oraz rozwoju systemów i sieci teleinformatycznych,
udział w zabezpieczaniu dyżurów w sytuacjach kryzysowych oraz ćwiczeniach,
przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wewnętrznej,
wykonywanie innych prac pomocniczych i doraźnych.