Aktualności

2020-03-16

POZ. Leki przez internet, porady przez telefon

W związku z sytuacją epidemiologiczną i zagrożeniem COVID-19 lekarze podstawowej opieki zdrowotnej 4. Wojskowego Szpitala Klinicznego proszą o ograniczenie wizyt w poliklinice. W zamian proponują możliwość wystawienia e-recepty lub skorzystania z porady przez telefon. Jak to zrobić?
 

E-recepta
Pacjenci POZ mogą drogą elektroniczną zamówić stałe leki. Wystarczy napisać na adres: recepta@4wsk.pl i podać w mailu następujące dane:

- imię i nazwisko pacjenta,

- pesel,

- nr telefonu pacjenta,

- dokładna nazwa i dawka leku,

- ilość opakowań,

- nazwisko prowadzącego lekarza POZ.

W odpowiedzi pacjent dostanie kod e-recepty, który wraz z numerem pesel umożliwi realizację recepty.

UWAGA. Termin realizacji prośby o wystawienie e-recepty może się wydłużyć do siedmiu dni. Prosimy o cierpliwość!
 

Teleporada
Pacjenci POZ zanim zgłoszą się osobiście do lekarza POZ mogą skorzystać z porady telefonicznej. Wystarczy, że zadzwonią do swojego lekarza, który po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu telefonicznego zdecyduje, czy wizyta osobista jest konieczna. Teleporady będą możliwe codziennie w godzinach pracy poszczególnych lekarzy.

lek. Anna Łukasik – tel. 261 660 808;

lek. Joanna Ryk – 261 660 679;

lek. Witold Lewicki – 261 660 715;

dr n. med. Mariusz Szablewski – 261 660 338;

lek. Barbara Sobierajska – 261 660 490;

lek.  Halina Tokarska-Łyczewska – 261 660 777;

lek. Daria Król-Słociak - 261 660 610.