!!! Koronawirus !!!

 

 

Szanowni Pacjenci!

 

W związku z zagrożeniem koronawirusem, 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu uruchomił informację telefoniczną, dotyczącą postępowania osób, które chcą zgłosić się po pomoc medyczną.

 

Zadzwoń pod numer 71 727 41 17 i dowiedz się, co zrobić, gdy rozpoznajesz u siebie symptomy infekcji.

 

 

 

POZ. Leki przez internet, porady przez telefon

W związku z sytuacją epidemiologiczną i zagrożeniem COVID-19 lekarze podstawowej opieki zdrowotnej 4. Wojskowego Szpitala Klinicznego proszą o ograniczenie wizyt w poliklinice. W zamian proponują możliwość wystawienia e-recepty lub skorzystania z porady przez telefon. Jak to zrobić?
 

E-recepta
Pacjenci POZ mogą drogą elektroniczną zamówić stałe leki. Wystarczy napisać na adres: recepta@4wsk.pl i podać w mailu następujące dane:

- imię i nazwisko pacjenta,

- pesel,

- nr telefonu pacjenta,

- dokładna nazwa i dawka leku,

- ilość opakowań,

- nazwisko prowadzącego lekarza POZ.

W odpowiedzi pacjent dostanie kod e-recepty, który wraz z numerem pesel umożliwi realizację recepty.
 

UWAGA. Termin realizacji prośby o wystawienie e-recepty może się wydłużyć do siedmiu dni. Prosimy o cierpliwość!

 

Teleporada
Pacjenci POZ zanim zgłoszą się osobiście do lekarza POZ mogą skorzystać z porady telefonicznej. Wystarczy, że zadzwonią do swojego lekarza, który po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu telefonicznego zdecyduje, czy wizyta osobista jest konieczna. Teleporady będą możliwe codziennie w godzinach pracy poszczególnych lekarzy.

lek. Anna Łukasik – tel. 261 660 808;

lek. Joanna Ryk – 261 660 679;

lek. Witold Lewicki – 261 660 715;

dr n. med. Mariusz Szablewski – 261 660 338;

lek. Barbara Sobierajska – 261 660 490;

lek.  Halina Tokarska-Łyczewska – 261 660 777;

lek. Daria Król-Słociak - 261 660 610.

Koronawirus - pomoc dla osób głuchych

Z uwagi na sytuację epidemiczną w Polsce i problemy z dostępem osób głuchych do świadczeń medycznych Zarząd Główny PZG, w dniu 1 kwietnia, dzięki częściowemu wsparciu finansowemu z Fundacji PGNiG uruchomił całodobową infolinię dla osób głuchych i placówek medycznych, do których zgłaszają się osoby głuche po wystawienie e-recepty, czy uzyskanie e-porady, ale również w innych ważnych dla nich sprawach.

Infolinia w sprawie koronawirusa dla osób głuchych

Jak połączyć się z tłumaczami? Poniżej kilka możliwości:

* ·komunikator messenger, bezpośrednio ze strony FB koronawiruspjm https://www.facebook.com/koronawiruspjm

* ·komunikator skype - login: Koronawirus-Tłumacz PJM

* ·komunikator IMO, który umożliwia połączenia na komputerze: nr 609 939 546 http://609%20939%20546/

* ·aplikacja tłumacz on-line języka migowego

Infolinię obsługuje Polski Związek Głuchych. Jest dostępna w trybie 24/7.

Szczegółowe informacje: https://www.pzg.org.pl/2020/03/koronawirus-tlumacz-pjm-dla-calej-polski/